December 18, 2013

Malaysia Textbooks. HIKS

.....

Okay, HI & Assalamualaikum. 

.....

Semalam entah macam mana tetiba terfikir nak edit gambar. And gambar yang aku nak edit tu "cover" buku teks. //WHY? Sebab nak meningkatkan semangat pelajar-pelajar kpoppers kononya lol. Lepas dah edit tu, rasa macam awkward + ugly + what the hell am i doin? + oh god + seriously?! Hahaha ok.. but bila tenung balik, tenung puas-puas "wow." "betul ke kau edit ni Maira?" "berbakat juga aku.." heh heh heh, yeah i know.. SS v(*¯︶¯*)v ok whatever. maybe ni yang aku patut buat 3 tahun akan datang ^^ lol. Btw aku tak tahulah if muka dorang seseuai ke tak dengan subject tu. HAHAHAHA aku ikut concept gambar je ok xD 

Ok, aku nak comment/judge lepas dah edit semua ni. Lol aku tahulah.. edit sendiri then judge sendiri. HAHAHAHA ok, but.. B*TCH WHO CARES? THIS MY BLOG, MY PICTURE.. 
ok leggo~


Bagi aku.. aku paling suka cover ni coz hmmm idk. Nampak menarik, photoshoot dia kinda sesuai dengan bahasa malaysia. But, gambar muka hyungsik tu macam sesuai dengan sejarah. Why? Coz muka dia ala-ala tokoh lewls. Wait... hahahahahaha yeah serious macam tokoh, bekas PM. Tapi aku tak ingat siapa. hahahahahahahaha o k .

Rate: 
Hahahahahaha buku ni kalau wujud sumpah dope/swag gila xD Yelah dengan photoshoot junhyung tu~ style dia lagi. hohoho. But idk. Rasa macam tak sesuai "dia + maths" lol. Anyways, i love it xp

Rate: 
This book.. wait! Ni buku perdagangan or MAJALAH FASHION?! Hahahahahaha aku patut tukar subject tu xD But gambar yang bawah tu //both\\ macam businessman, so thats why aku letak kat "perdagangan" lol.

Rate: 

O H M Y G D~ Lol. Ok buku ni memang nampak macam sejarah. Tapi macam buku peperangan pun ada xD But, kalau perhatikan betul-betul aku edit comot :/ mian oppa~ Hmmmmmm ok whatever i love it~ hahaha

Rate: 
















*Fyi. Aku copy sikit dari buku teks yang asal. "Kementerian Pendidikan Malaysia". Malaysia > Kpoppers. "K-study" tu yeah for korea/kpoppers study. Oleh sebab aku spm next year, so aku edit for form 4-5. Sorry dakdak pmr xp & "*moshimaira *photoshop" tu macam credit to.. ok faham faham jela ok? 

Actually, aku edit ni kononnya nak bagi pelajar-pelajar kpoppers semangat belajar. Yelah, belajar bersama bias bias korang. HAHHAHAHAHAHAHA..
o k b e r a p a k a l i n a k c a k a p ? -______________________________- bye




.....

OK THATS ALL. ANNYEONG~ 
(*¯︶¯*)

.....


No comments: